dimecres, 11 de gener del 2017

BOOKTAG 1: LA TEVA VIDA EN LLIBRES

Hola, petits arbres!
Avui us porto el booktag de LA TEVA VIDA EN LLIBRES perquè em conegueu una mica millor. Aquest booktag consisteix en contestar preguntes sobre mi relacionant-les  amb llibres.
1. Troba un llibre per a cadascuna de les teves inicials.
Les meves inicials són MRS.
 
 
 

 
2. Compta la teva edat al llarg de la teva estanteria, quin llibre surt?
Tinc 16 anys (en faré 17 aquest any).

 
 
 
 
3. Escull un llibre que passi a la teva ciutat/província/país
Visc a la província de Barcelona. El llibre que he triat no passa tot a Barcelona però si que hi ha algunes escenes.
 
 
 
 
4. Escull un llibre que passi un destí al que t’agradaria viatjar.
M’agradaria moltíssim anar a Nova York.
 
 
 
5. Escull un llibre que tingui el teu color preferit a la portada.
Tinc dos colors preferits: el vermell i el blau mig-fosc. El llibre que he triat té els dos colors.
 
 
 
 


6. De quin llibre tens els millors records?
Aquest llibre el vaig llegir fa molts anys i recordo que em va agradar molt.




 
7. Amb quin llibre vas tenir més dificultat d’acabar?
Tot i que a moltes persones els agrada molt aquest llibre a mi em va costar acabar-lo.





8. Quin llibre de la teva llista de llibres pendents et farà sentir orgullosa quan l’acabis?
Serà el més llarg que hauré llegit mai en anglès.







Fins aquí el booktag d’avui. Espero que us hagi agradat.
Ens llegim aviat! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada